فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

بمناسبت روز جهانی تئاتر از هنرمندان گروه های نمایشی در شهرستان گتوند تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند،به مناسبت روز جهانی تئاتر،جشن اردیبهشت تئاتر،با حضور مسئولین،هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر گتوند در مجتمع فرهنگی هنری دکتر قیصر امین این شهرستان برگزار شد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: امروزه هنرهای نمایشی، مادر هنرها به شمار می آید و این مراسم جهت تجلیل از هنرمندانی که در عرصه تئاتر و نمایش در این شهرستان فعالیت نمودند برگزار شده است تا بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش های این عزیزان را پاس بداریم.

در ادامه صادق اکبر نژاد مسئول دفتر انجمن های نمایشی گتوند به بیان عملکرد سال 1391 پرداخت و از همه هنرمندان عرصه نمایش تقدیر و تشکر کرد و خواهان حضور پر رنگ هنرمندان در عرصه های مختلف شد.
 همچنین در این مراسم گروه نمایشی دکتر قیصر امین پور به سرپرستی عبدالرضا بنده،نمایش طنز "کیف پول" را اجرا کردند که مورد استقبال حاضرین در تالار قرار گرفت.

در این مراسم به همت انجمن موسیقی شهرستان گتوند قطعه ای کوتاه در ردیف موسیقی ایرانی و آواز دشتی به نوازندگی ویولن احمد فتاحی و خوانندگی مجتبی الیاسی اجرا شد و در پایان این مراسم از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند به این دوتن هدایای نفیسی اهدا گردید.

گفتنی است، در پایان مراسم از هنرمندان تئاتر شهرستان با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل آمد.

*تجلیل از بانوان هنرمند شهرستان گتوند

محمدعلی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در حاشیه جشن اردیبهشت تئاتر این شهرستان و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از بانوان هنرمند (سکینه ظهراب زاده، مژده حسنی،خانم یوسفی مادر شاعر فقید عبدالحسین کلهری) که در انجمن های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند مشغول به فعالیت بودند،با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل آورد.

۹۲/۰۲/۲۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی