فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

 

بمناسبت پنجاه و چهارمین سالروز تولد دکتر قیصر امین پور،همایش شعری در گتوند با حضور شعرای شهرستان های اندیمشک و گتوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند اینگونه جلسات دو جانبه را موجب پیشرفت و ارتقاء سطح علمی و ادبی شاعران و هنرمندان دانست که موجب می شود نقاط ضعف و قوت یکدیگر را شناسایی نموده و در جهت تقویت این نقاط اقداماتی صورت پذیرد.

 محمد علی اسدی  اظهار داشت: به مناسبت سالروز تولد شاعر انقلاب و دفاع مقدس زنده یاد دکتر قیصر امین پور گاهنامه "حرف آخر عشق" از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند منتشر و بین اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان توزیع شد.

اسدی افزود: جهت گرامیداشت یاد و خاطر این شاعر ملی تلاش شد با همکاری برخی از نهادهای فرهنگی و انجمن ادبی دکتر قیصرامین پور این گاهنامه طراحی و چاپ گردد تا قدمی در جهت شناسایی بیشتر این شاعر انقلاب و دفاع مقدس صورت پذیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند اظهار داشت: این همایش ها و جلسات شعر خوانی موجب بالا رفتن اعتماد به نفس شاعران می شود تا بتوانند در همایش های ملی،استانی و شهرستانی به اجرای برنامه بپردازند.

گفتنی است،شاعران و هنرمندان حاضر در این همایش بر مزار مرحوم دکتر قیصر امین پور حضور پیدا کردند و نسبت به این شاعر متعهد انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام نمودند.

۹۲/۰۲/۲۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی