فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات


سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند در سال 92 با حضور تمامی اعضای شورای فرهنگ عمومی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند،محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی گتوند ضمن تبریک هفته دولت افزود: این جلسه با موضوع بررسی و تصمیم گیری در خصوص همایش استانی شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (ویژه سالگرد دکتر قیصر امین پور)،تهیه جایزه های ادبی همایش،بررسی در خصوص قرار دادن روز تولد دکتر قیصر امین پور در تقویم جمهوری اسلامی ایران و چگونگی تجلیل از نخبگان فرهنگی،هنری،علمی و ورزشی شهرستان برگزار شده است.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی گتوند نیز در این جلسه ضمن گرامی داشت هفته دولت با بیان اینکه فرهنگ مقوله ی بسیار وسیعی است،اظهار داشت: موضوعاتی که در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود همیشه با فرهنگ عمومی مرتبط است و بزرگداشت مرحوم دکتر قیصر امین پور نیز در این حیطه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی اصل در مورد شخصیت دکتر قیصر امین پور تصریح کرد: دلیل مطرح کردن شخصیت هایی چون قیصر امین پور در جلسات شورای فرهنگ عمومی،به واقع ترویج فرهنگ عمومی و ترویج ارزش های انقلاب است چرا که این شاعر از جمله شعرای انقلاب و دفاع مقدس می باشد.

وی افزود: مسائل اینچنین حتماً با فرهنگ عمومی مرتبط است و فرهنگ عمومی باید متشکل از همه ارزش های اسلامی و انسانی باشد.

در ادامه فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی گتوند ضمن تبریک هفته دولت افزود: مسایل فرهنگی و اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد که باید در راستای حل آن ها گام برداشته شود و ضرورت دارد این معضلات شناسایی و نسبت به آن ها تصمیم گیری و اقدام گردد.

محمد پور ادامه داد: شهرستان گتوند نسبت به سایر شهرستان های همجوار وضعیت مناسب تری دارد اما با این شرایط نیز باید نسبت به این مسایل و برای جلوگیری از تشدید آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی دستور کار جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان را مناسب شمرد و گفت: دستور این جلسه شورا باید به تصویب برسد و همچنین باید در مورد معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی همچون اعتیاد، اشتغال  و مسایل فرهنگی هنری از جمله حجاب و برخی بداخلاقی ها در جلسات شورای فرهنگ عمومی نیز بررسی های لازم صورت گیرد.

۹۲/۰۶/۱۰
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی