فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 1/10/92 همایش نماز توسط کانون فرهنگی آل یاسین باحضور مسئولین شهرستان گتوند برگزار شد .

حجه الاسلام و المسلمین دکتر شاه آبادی مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه سپاه ناحیه شهرستان گتوند بیان داشتند : از  برگزاری چنین مراسمی از اعضا و مسئول  کانون فرهنگی هنری آل یاسین شهرجنت مکان تشکر وقدردانی نمودند و در سخنانی بر اهمیت نماز در ایجاد همبستگی و  وحدت تأکید کردند. و تاثیر آن بر انسان و جامعه بیان نمودند.

دکتر شاه آبادی افزود: باید صفوف نماز جماعت به هم پیوسته و استوار باشد و جوانان حضوری فعال در این عرصه داشته باشند.

محمدعلی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوندافزودند: : باید با استفاده از ابزارهای نوین و زبان هنر مفاهیم عالی و متعالی نماز را بیان کنیم و ارزش واقعی آن را برای جوانان روشن سازیم و در صورتی نماز سازنده خواهد بود که مقدمات آن فراهم شود و آن نماز بر زندگی ما تأثیر گزار باشد.
وی افزود:  در این همایش بایستی از اقشار تأثیرگذار درجامعه و افرادی که می توانند گامی در راستای ترویج فرهنگ نماز بردارند دعوت به عمل آید.

اسدی افزود: هدف از برگزاری این همایش را  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بیان نمودند

۹۲/۱۰/۰۳
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی