فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گتوند، جلسه ای با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رییس اداره کتابخانه های عمومی ،مسئول بسیج هنرمندان و کارشناس دانشگاه پیام نور شهرستان گتوند به منظور برنامه ریزی برای بزرگداشت سالروز رحلت امام (ره) برگزار شد.

در این جلسه محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تکلیف بزرگی بر دوش مدیران برای برنامه سازی است.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام رحلت جانسوز امام خمینی (ره) افزود: برگزاری همایش شب شعر هجران به مناسبت ارتحال ملکوتی بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از برنامه هایی است که اجرا می شود.

اسدی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در نظر دارد با نصب پلاکارد و بنر در سطح شهرستان از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آرد.

وی  همچنین از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی از اشعار امام خمینی (ره) در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: مقرر شده برای تقدیر و تجلیل از شعرا و هنرمندان هدایایی همچون دیوان اشعار  امام خمینی(ره) اهدا گردد.

گفتنی است : این همایش در 12 خرداد ماه امسال در محل مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند ساعت 5 عصر برگزار خواهد شد.  


۹۳/۰۳/۰۵
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی