فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

همایش ملی ' در کوچه آفتاب ' با حضور نماینده مردم شوشتر و گتوند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، معاون سیاسی اجتماعی و مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان و برخی دیگر از مسوولان استان پنج شنبه هشتم آبان ماه در گتوند برگزار شد.

   'هوشنگ محمدپور' فرماندار گتوند نیز در سخنانی گفت:به خاطر مردمی بودن قیصر با گذشت هفت سال از مرگش مردم کوچه و بازار همچنان با زمزمه کردن اشعارش از وی به نیکی یاد می کنند.

وی ویژگی شاخص قیصر را شخصیت برجسته ادبی وی دانست.

  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: شعر قیصر از تملق گویی مبراست و عدم تعلق و وابستگی به جریان سیاسی خاص شاخصه شعر قیصر است.

     وی صداقت ، مردمداری و ساده زیستی را دلیل محبوبیت این شاعر نامی بیان کرد و گفت: قیصر فردی اندیشمند و مستقل بود و این باعث شد که همه او را دوست داشته باشند.

    حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: اشعار قیصر در کتب درسی آوازه گوش مردم بوده و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

         مدیر عامل بنیاد داستان نویسی ایرانیان نیز در این همایش در سخنانی از قیصر به عنوان افتخاری بزرگ برای شعر و ادب ایران نام برد و گفت: اگر شهر و دیاری قرار است هویت پیدا کند چه خوب است که با شخصی مثل قیصر چنین شود.

    در ادامه این همایش پیام دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز قرائت شد.

 

۹۳/۰۸/۱۰
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی