فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

به گزاری روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 26 آذر ماه همایش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در مدرسه راهنمایی دخترانه پروین اعتصامی  در شهر صالح شهر توسط کانون فرهنگی هنری جامع و با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گتوند برگزار گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن تشریح اثرات و عواقب سوء مصرف مواد مخدر با مخاطب قرار دادن والدین به عنوان محکم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان بیان داشت: خانواده یکی از مهمترین پایه‌های شکل‌گیری شخصیت فرد درجامعه می‌باشد تقویت اعتماد به نفس در فرزندان ما قدرت نه گفتن آنها را بسیار بالا می‌برد و لازمه این کار این است که باید تکالیف و انتظاراتی را که از فرزندان خود داریم در حد توان آنها باشد.

در ادامه آقای صادق ممبینی مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه گتوند: با به تصویر کشیدن آسیب‌های ناشی از اعتیاد و ارائه مطالب در خصوص تربیت فرزندان و کنترل آنان سعی کردند والدین دانش آموزان حاضر در این همایش را از عواقب سوء مواد مخدر آگاه سازند.

ممبینی افزود: آسیب‌های که مواد مخدر به جامعه میزند بزرگ و کوچک نمی‌شناسد سعی کنیم که با آسیب‌های ناشی از آنها به واضح آشنا شویم و میزان شناخت خود را از فرزندانمان بالا ببریم نه اینکه آنها را در مقاطع حساس رها کنیم و زمانی که به دام اعتیاد گرفتار شدند آنها را مورد ملامت و توبیخ قرار دهیم.

وی افزود: بنابراین توجه و حمایت والدین و خانواده ها به فرزندان خصوصاً در دوران حساس نوجوانی تاثیرات مطلوبی بر مصون ماندن آنان از بیراهه رفتن و بنای یک زندگی سالم دارد لذا بر همه ما تکلیف است در جهت هوشیاری جوانان و نوجوانان بکوشیم که قطعاً ثمره این تلاش جامعه عاری از اعتیاد است .

گفتنی است: در این همایش نمایشگاه عکسی هم در همین رابطه از سوی کانون فرهنگی هنری جامع برپا تا مدعوین با آثار و عواقب سوء مصرف مواد مخدر بیشتر آشنا شده و هوشیارانه تر فرزندان خود را کنترل کنند.

۹۳/۱۰/۰۳
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی