فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 3 آذرماه نمایشگاه عکس وپوستر  باعنوان نماز با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در آیین افتتاح نمایشگاه نماز بیان داشتند:     ۴۰  قطعه عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است

وی افزود: عکس‌هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته ابزاری برای بیداری بوده و امید است با برگزاری چنین برنامه‌هایی حساسیت نماز در میان همه مردم ایجاد شود، و در حال حاضر یکی از رسالت‌هایی که مجموعه ارشاد دنبال می‌کند بحث نماز و قرائت به موقع و صحیح آن است.

وی با بیان اینکه اهمیت به مساجد نیز باید در دستور کار باشد، تصریح کرد: نماز تنها موضوعی است که از هیچ انسانی سلب نشده و باید اهمیت زیادی به آن داده شود  و یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد پرداختن به وجوه مختلف نماز از جمله اهمیت و ارزش نماز، جایگاه نمازگزار و اهداف و آثار نماز است.

گفتنی است: این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز  به روی علاقه‌مندان باز است.

۹۳/۱۰/۰۷
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی