فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان با عنوان ترنم مهتاب، در اهواز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی به نقل خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس خوزستان با عنوان ترنم مهتاب که در موضوعات هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، جنگ نرم، شعر عاشورا با تکیه بر مفاهیم عاشورایی، نقش زنان در دفاع مقدس، شعر دفاع مقدس با موضوع آزاد و کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار شده بود، در اهواز اعلام شدند.

 در بخش هشت سال دفاع مقدس؛ هوشنگ بهداروند از شوشتر، ثریا عبدی از هندیجان، محمدرضا داوودی از رامهرمز به ترتیب عناوین اول راسوم را به دست آوردند و علی پورصفری شایسته تقدیر معرفی شد.

 در بخش شهدای هسته ‌ای؛ زهرا شعبانی از هندیجان نفر دوم و مصطفی توفیقی از اهواز به عنوان نفر سوم معرفی شدند، در این بخش اثری حائز رتبه اول نشد.

 در بخش ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ سعید بخشنده از رامشیر، اردشیر زاهدی از گتوند و محدثه الماسی از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند و سید علی ‌رضا شفیعی از اهواز شایسته تقدیر شد.

 در بخش شعر عاشورا با تکیه بر مفاهیم عاشورایی؛ سید محمدمهدی شفیعی از اهواز نفر اول و فرهنگ دشتی از آبادان نفر دوم شدند و حسین سنگری از دزفول عنوان سوم را کسب کرد.

 در بخش نقش زنان در دفاع مقدس؛ زهرا شعبانی از هندیجان به عنوان نفر اول انتخاب شد اما نفرات دوم و سوم نداشت و در بخش جنگ نرم نیز هیچ شاعری حائز رتبه نشد.

 همچنین در بخش شعر دفاع مقدس با موضوع آزاد؛ ابوذر پاکروان از اندیمشک نفر اول، لیلا بنی تمیم از شوش نفر دوم و محمد ایمانی از آبادان به عنوان نفر سوم معرفی شد.

 در بخش کودک و نوجوان و بزرگسال در همه موضوعات نوشین نوری از اهواز، اردشیر زاهدی از گتوند و حاجی مراد اسماعیل‌ وند از ایذه به ترتیب رتبه های اول را سوم را به دست آوردند.

 در این مراسم همچنین از خانواده شهدای مدافع حرم شهید سید حمید تقوی فر، جبار دریساوی، حسن حزباوی، سید مهدی موسوی و منصور مسلمی سواری تجلیل و در ادامه از کتاب «ناریا» مجموعه شعر افرا عسکریان رونمایی شد.

۹۳/۱۱/۰۱
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی