فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

مشاور وزیر و مدیر دفتر شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برگزاری کنگره ملی قیصر امین پور را نیاز فرهنگی امروز جامعه عنوان کرد.

قادر طراوت پور  شنبه شب در حاشیه برگزاری آیین نکوداشت قیصر امین پور در گتوند ابراز امیدواری کرد این کنگره سال آینده در سطح ملی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هماهنگی وزارتخانه برگزار و به یکی از بهترین کنگره های شعر دوران تبدیل شود.
وی اهمیت برگزاری کنگره ملی قیصر امین پور را نقش هویت بخشی به شعر معاصر دانست و افزود: شاعری در حد امین پور نیازی به برگزاری همایش ندارد بلکه جامعه برای گم نکردن راه به برگزاری این کنگره ها نیاز دارد.
مسوول دفتر شعر و ادب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قیصر بزرگ بود و بزرگداشت او را بزرگتر نمی کند گفت: برگزاری بزرگداشت امین پور و دیگر چهره های ماندگار کشور به منظور سوق دادن جامعه به سوی هویت ملی اسلامی ضروری است.
وی در خصوص ویژه برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکریم و حمایت از شعرای نامی کشور گفت: وزارت ارشاد نکوداشت ، گرامیان را در اولویت کاری خود قرار داده است.
طراوت پور افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آیین های نکوداشت زیادی در سال های اخیر برای شاعران و شخصیت های برجسته کشور چون سلمان هراتی، حمید سبزواری، مشفق کاشانی، عادل طهماسبی و طاهره صفار زاده برگزار کرده است.
همایش نکوداشت قیصر امین پور با حضور شاعران ، نویسندگان و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در گتوند زادگاه این شاعر نامی برگزار شد.
همایش ملی نکوداشت قیصر امین پور قرار است سال آینده همزمان با سالروز در گذشت وی با حضور یکصد شاعر از ایران و کشورهای مختلف در گتوند زادگاه این شاعر برگزار شود.

۹۲/۰۸/۱۸
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی