فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند به مناسبت هفته دولت و در راستای گسترش فضاهای فرهنگی استان خوزستان و شهرستان گتوند ساختمان جدید الاحداث کتابخانه شهرترکالکی از توابع شهرستان گتوند با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد .

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند بیان داشتند : این کتابخانه در فضای به متراژ 440متر و با هزینه 240میلیون تومان از محل اعتبارات استانی با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان ساخته وآماده بهره برداری شده است .

وی افزود:از تمامی کسانی که در راستای ساخت این ساختمان (کتابخانه )کمک و همیاری نموده اند از جمله فرماندار محترم  شهرستان گتوند ، شورا وشهرداری محترم شهر ترکالکی ،اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند      تقدیر وتشکر بعمل می آید.

۰ نظر ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۴
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 14مردادماه  محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از افتتاح نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در روستای دشت بزرگ خبر داد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشتند: هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی جوانان و نوجوانان با خطرات و نتایج مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن بر پیکر انسان و راههای مقابله در برابر وسوسه مصرف مواد مخدر وانواع روان گردان ها عنوان کرد و گفت: در بخش اعتیاد بهترین روش افزایش آگاهی جامعه است.

حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا باغبانی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) روستای دشت بزرگ  بیان داشتند : با تبیین نقش موثر خانواده ها و مدارس در راه مقابله با اعتیاد خصوصاً در قشر جوان جامعه عنوان کرد : دروازه ورود به مواد مخدر و اعتیاد به آن مصرف سیگار و قلیان است که متاسفانه بسیاری از افراد به این مهم توجه نمی کنند و مصرف قلیان را بدون ضرر می دانند در صورتی که دود ناشی از مصرف قلیان 60 نوع سم را وارد بدن می کند

گفتنی است : این نمایشگاه توسط کانون فرهنگی هنری ثارالله بمدت یک هفته در مسجد امام حسین (ع) روستای دشت بزرگ (بخش عقیلی ) برای بازدید عموم  برپا  می باشد.

۰ نظر ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند
۲ نظر ۱۴ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۶
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۰ نظر ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۵
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۰ نظر ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۶
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۰ نظر ۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۰
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند