فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند نمایشگاه وکارگاه آموزش  صنایع دستی  به مناسبت روزجهانی صنایع دستی در گتوند با حضور جناب آقای مهندس محمد پور فرماندار محترم وسایر مسئولین شهرستان در فرهنگ سرای اندیشه افتتاح شد.

محمد علی اسدی اسدی ریاست محترم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندبیان داشتند:این نمایشگاه از آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان گتوند برپا شده است در این نمایشگاه آثار هنری همچون: ویترا(روی شیشه)، سفال ،طراحی ،سیاه قلم ،رنگ روغن وگلدوزی از جمله هنرها، آثار و دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

وی افزود: هنرمندان در بخش هایی از این نمایشگاه به تولید و آفرینش آثار هنری خود می پردازند که بی شک برای علاقمندان به فراگیری این هنرها مفید خواهد بود.

مژده حسنی مسئول انجمن هنرهای تجسمی افزودند:این آثار هنری توسط اعضای انجمن هنرهای تجسمی در سال جاری  در کارگاه ها برگزار و جمع آوری شد ودر نمایشگاه جهت بازید علاقمندان به آثار هنری ارائه شد .

وی افزد : کلاس های انجمن هنرهای تجسمی  در روز های یکشنبه ، سه شنبه وجمعه  صبح ساعت 8 الی 30/9شامل(رنگ روغن ،طراحی ، ویترای(روی شیشه،چوب،سرامیک) و سفالگری ثبت نام و برگزار می شود .

گفتنی است :این نمایشگاه بمدت یک هفته  جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

 

 

۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند محمد علی اسدی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از 20خردادماه درگتوند خبر داد.

اسدی افزود : نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در بخش‌های مختلف صنایع دستی، ویترا ، آب رنگ ،سیاه قلم  برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از مصوبات برنامه های هنری وسینمایی سال 93  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند می باشد.

گفتنی است :در این نمایشگاه 30 اثر از  هنرمندان شهرستان گتوند  عرضه میشود .




۱ نظر ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۴
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۱ نظر ۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در مورخ 12 خردادماه هفتمین همایش شعر هجران توسط  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی ،دانشگاه پیام نور و بسیج هنرمندان در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور (اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند ) با حضور مسئولین ، هنرمندان و مردم ولایت مدار شهرستان گتوند برگزار گردید.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندضمن تسلیت به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران طی سخنانی از حضور مسئولین ،هنرمندان و مردم شهرستان گتوندکه در این همایش حضور پیدا کردن تشکر وقدانی نمود.

اسدی افزود : در همایش شعر هجران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)در خصوص شخصیت و مقام والای حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد افزودنداداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند علاوه بر این همایش،   نمایشگاهی از  آثار خوشنویسی برگرفته از اشعار حضرت امام (ره) که توسط انجمن خوشنویسان گتوندتهیه شده  نیز   برای بازید علاقمندان برپا نموده است .

سخنران این مراسم حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان گتوند نیز ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد مطالبی در خصوص شخصیت و مقام والای حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد ارائه و یاد و خاطره حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشتند.

گفتنی است، در این همایش شاعران به خواندن اشعار زیبا با محوریت رحلت امام خمینی(ره) پرداختند.و در پایان این مراسم از شاعران وهنرمندان تجلیل بعمل آمد.

این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های گتوند، دانشگاه پیام نور و بسیج هنرمندان برگزار شد.


۴ نظر ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در مورخ 12خردادماه نمایشگاهی از آثار خوشنویسی  به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)  توسط انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مجتمع بزرگ فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور با حضور مسئولین وهنرمندان شهرستان گتوند افتتاح شد

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) وقیام 15 خردادبیان داشتند : این نمایشگاه شامل 30  اثر خوشنویسی برگرفته از اشعار حضرت امام (ره) که توسط اعضای  انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوندبرای بازدید علاقمندان برپا شده است .

گفتنی است : این نمایشگاه بمدت یک هفته جهت بازدید علاقمندان در مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور  برای بازدید علاقمندان دایر می باشد.

۰ نظر ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۵
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۰ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 10 خردادماه بخشدار  عقیلی  جناب آقای مهندس ممبینی ،عضو شورای شهر ترکالی جناب آقای حسن اسماعیلی و رییس اداره  فرهنگ وارشاد اسلامی جناب آقای محمدعلی اسدی ازساختمان جدید الاحداث کتابخانه عمومی ترکالکی  بازدید نمودند.

  آقای اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند  از اتمام این پروژ ابراز خرسندی نمودند و از مدیر کل محترم فرهنگ وارشاد اسلامی ، شهرداری و شورای شهر ترکالکی جهت همکاری  در احداث این ساختمان در شهر ترکالکی که واقعاً خلع آن در این شهر احساس می شد تشکر نمودند.

وی افزود : با توجه به اتمام این پروژه با همکاری اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری محترم گتوند انشاالله شاهد افتتاح این پروژه در آینده نزدیک باشیم. 



۰ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۰
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند



شاعران شهرستان گتوند به منظور شرکت در کنگره ملی شعر جنوب، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، به ماهشهر اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، باتوجه به برگزاری کنگره ملی شعر جنوب در شهرستان ماهشهر، این اداره درصدد اعزام جمعی از شعرای شهرستان گتوند به ماهشهر است.

این شعرا از افزادی هستند که نسبت به ارسال آثار خود به کنگره اقدام کرده اند،

گفتنی است؛ کنگره ملی شعر جنوب در شهرستان ماهشهر با حضور شاعران برجسته سراسر کشور چهارشنبه هفتم خرداد ماه در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر آغاز به کار می کند.

تاکنون بیش از 2500 اثر از شاعران 27 استان کشور به دبیرخانه کنگره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رسیده است که کار داوری آثار در حال انجام می باشد.

 

۱ نظر ۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

۰ نظر ۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گتوند، جلسه ای با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رییس اداره کتابخانه های عمومی ،مسئول بسیج هنرمندان و کارشناس دانشگاه پیام نور شهرستان گتوند به منظور برنامه ریزی برای بزرگداشت سالروز رحلت امام (ره) برگزار شد.

در این جلسه محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تکلیف بزرگی بر دوش مدیران برای برنامه سازی است.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام رحلت جانسوز امام خمینی (ره) افزود: برگزاری همایش شب شعر هجران به مناسبت ارتحال ملکوتی بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از برنامه هایی است که اجرا می شود.

اسدی تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در نظر دارد با نصب پلاکارد و بنر در سطح شهرستان از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آرد.

وی  همچنین از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی از اشعار امام خمینی (ره) در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: مقرر شده برای تقدیر و تجلیل از شعرا و هنرمندان هدایایی همچون دیوان اشعار  امام خمینی(ره) اهدا گردد.

گفتنی است : این همایش در 12 خرداد ماه امسال در محل مجتمع بزرگ دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند ساعت 5 عصر برگزار خواهد شد.  


۰ نظر ۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۲
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند