فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

باسلام: از سری دیدارهای اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و انجمن های وابسته با هنرمندان ، دیدار این ماه با هنرمند گرامی قاسم فاضلی هنرمند گرامی شهرستان واستان خوزستان.


۰ نظر ۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۳:۲۲
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری چهارمین جلسه ی کمیته ی فرهنگی شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ضمناً این مراسم روز چهارشنبه مورخ 17 آذرماه برگزار گردید.


شماره تماس روابط عمومی ارشاد: 36325801-061



۰ نظر ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۰
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پنچمین جلسۀ شورای فرهنگ عمومی با محوریت هفته وحدت روز چهارشنبه مورخ 18 آذرماه در محل دفتر امام جمعه شهرستان گتوند برگزار شد.

گفتی است که در این مراسم امام جمعه، فرماندار، و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان حضور بهم رسانیدند تا به بررسی پیگیری های جلسۀ قبل و همچنین  مراسمات آینده مورد بحث قرار گیرد

شماره تماس روابط عمومی ارشاد: 36325801-061


۰ نظر ۲۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۴
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مورخ 6 آذر ماه  سال جاری، نشستی ادبی با حضور نویسنده حوزه کودک و نوجوان دکتر رفیع افتخار برگزار شد.

 به این منظورکتر رفیع افتخار با پدر زنده یاد دکتر قیصر امین پور دیداری داشته و یاد و خاطره اش را گرامی داشتند. گفتنی است نشست ادبی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار ، که دکتر بیاناتی ارزشمند ارائه کردند  و در پایان شاعران و نویسندگان به شعرخوانی و داستان پرداختند که دکتر افتخار وظیفه نقد و انتقاد را بر عهده داشتند.



۰ نظر ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۷
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

برگزاری انجمن شعر دکتر قیصر امین پور وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روزهای جمعه ساعت 10 صبح فرهنگسرای اندیشه

۰ نظر ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۳
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخ 24 آبان ماه سال جاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات با حضور فرماندار، مسئولین، هنرمندان و نویسندگان در فرهنگسرای اندیشه افتتاح گردید.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یک هفته  در محل فرهنگسرای اندیشه با 50 درصد تخفیف برگزار و  هدف از برپای این نمایشگاه آشنایی با چگونگی انتشار کتاب و توضیح نویسندگان از کیفیت و کمیت کتاب و تشویق جوانان و نوجوانان به مطالعه مفید.

در پایان از هنرمندان که ذوق شاعری و نویسندگی را دارا بودند از طرف این اداره تجلیل به عمل آمد.

 



۰ نظر ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۳
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند