فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

از منتخبین کانون های فرهنگی هنری مساجد گتوند با حضور امام جمعه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در این مراسم گفت: از سوی این اداره حجت الاسلام والمسلمین فتاحی بعنوان روحانی فعال، مسعود خلیلی بعنوان رییس اداره کتابخانه های عمومی و همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، نبی مرمزی بعنوان کتابدار فعال،حشمت روزه دار بعنوان مدیر کانون تخصصی فعال، حبیب الله حیدرزاده بعنوان مدیرمسئول فعال و امین علیخانی بعنوان رابط مساجد شهرستان به استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند و علت انتخاب این عزیزان فعالیت ها و پیگری های مستمر آن ها در عرصه مساجد بوده است.

در ادامه امام جمعه گتوند گفت: طی مکاتباتی که با حجت الاسلام سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان داشتیم، خواستار توسعه و افزایش مجوزهای کانون های فرهنگی هنری این شهرستان شدیم که ظرفیت و زمینه این امر را نیز داریم که ایشان قول مساعدت و افزایش مجوزهای کانون های فرهنگی هنری در سال جاری را دادند.

حجت الاسلام علوی اصل افزود: مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند نشست هایی بین کانون های مساجد برگزار نمایند و از تجربیات و نظرات یکدیگر در بحث های فرهنگی و هنری استفاده کنند و عالم آن کسی است که از نظرات و تجربیات دیگران هم استفاده نماید.

۹۲/۰۲/۲۹
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی