فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ4 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی تئاتر، جشن اردیبهشت تئاتر، با حضور مسئولین،هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر گتوند در مجتمع فرهنگی هنری دکتر قیصر امین پور این شهرستان برگزارشد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ضمن گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بیان کرد: امروزه هنرهای نمایشی، مادر هنرها به شمار می‌آید و این مراسم جهت تجلیل از هنرمندانی که در عرصه تئاتر و نمایش در این شهرستان فعالیت نمودند برگزار شده است تا بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش‌های این عزیزان را پاس بداریم.

در این مراسم به همت انجمن موسیقی شهرستان گتوند قطعه ای کوتاه در ردیف موسیقی ایرانی و آواز دشتی به نوازندگی سه تار آقایان ولی صفری و فرید سالوند و خوانندگی مجتبی الیاسی اجرا شد و هدایای نفیسی ازسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند به آنها اهدا گردید .

گفتنی است، در پایان مراسم از هنرمندان تئاتر شهرستان با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل آمد.

۹۳/۰۲/۰۶
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی