فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنر مساجد خوزستان، از راهیابی سه نشریه از این استان به مرحله منطقه ای جشنواره محراب قلم خبر داد.

حسین براتی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان:جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان «محراب قلم» امسال برای هفتمین بار توسط دبیرخانه دائمی جشنواره ‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله منطقه‌ ای و کشوری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: مرحله منطقه ای این جشنواره امسال برای نخستین بار است که برگزار می شود و میزبانی هر منطقه را استان های کهگیلویه و بویر احمد، یزد، گیلان و سمنان بر عهده دارند.

 براتی، با اشاره به اینکه برگزیدگان هر منطقه به مرحله کشوری که به میزبانی استان فارس برگزار می‌ شود، راه می یابند، افزود: هدف از این جشنواره توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح مساجد و شناسایی، جهت دهی و ساماندهی وبلاگ ها و نشریات تجربی فعال در کانون های مساجد است.

 وی اضافه کرد: امسال از میان 22 نشریه ارسالی از خوزستان به بخش نشریات تجربی جشنواره محراب قلم، نشریات «گلبانگ محراب» کانون فرهنگی هنری سعادت شوش، «شاهد» کانون فرهنگی هنری شاهد گتوند و «صفیر نور» کانون فرهنگی هنری بقیه الله شوش، به مرحله منطقه ای راه یافتند.

 وی با بیان اینکه 9 نشریه از استان های کهگیلوبه و بویر احمد، لرستان، بوشهر و خوزستان به مرحله منطقه ای راه یافتند، اذعان داشت: این مرحله 24 تا 26 دی با حضور استان های فارس، بوشهر، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و لرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با بیان اینکه خوزستان در بخش وبلاگ نویسی اثر منتخبی نداشت، یاد آور شد: در این بخش نیز هفت وبلاگ از استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و چهارمحال و بختیاری به مرحله منطقه ای جشنواره محراب قلم راه یافتند.

 

۹۳/۱۰/۲۳
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی