فرهنگ وهنر شهرستان گتوند

آخرین نظرات


به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند مورخ 26فروردین ماه  همایش بزرگ نماز با حضور رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، مسئولان ادارات و دانش اموزان در محل در مسجد صاحب الزمان (عج) توسط کانون فرهنگی هنری آل یاسین شهر جنت مکان با  همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند در این همایش ضمن قدردانی از مسئول و اعضای کانون فرهنگی هنری آل یاسین بابت برگزاری همایش نماز اظهار کرد: نماز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید در گسترش و ترویج فرهنگ نماز حداکثر تلاش صورت گیرد و خداوند در سوره عنکبوت مردم را به نماز خواندن دعوت می‌کند و نخستین تاکید و دستور خداوند برای به‌جا آوردن نماز بوده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه‌های نماز تشکر مخلوق از خالق است و چه خوب است جوانان را برای گام برداشتن در این مسیر هر چه بیشتر تشویق کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسنی با اشاره به اثر بخشی نماز در ابعاد مختلف زندگی گفت: نماز تمامی زمینه های وجودی انسان را در برگرفته است و همه باید برای فرهنگ سازی نماز در جامعه تلاش کنند زیرا توسعه و ترویج ارزش های اسلامی،از جمله مقوله نماز، نقش مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی افزود:ایجاد تحول در جامعه و احیای زیر ساخت های فرهنگی جامعه در این راستا و نیز تامین امکانات لازم برای اقامه نماز جماعت از دیگر اهداف برگزاری این همایش هاست.


گفتنی است : در پایان این همایش از فعالان فرهنگی و برگزار کنندگان نماز جماعت در مساجد و ادارات شهرستان گتوند تجلیل به عمل آمد.


۹۴/۰۱/۲۶
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی